DEJ, SKUPINY Z MORIELU 9
DEJ & SKUPINY
Dej:
Kedže doposial sa vždy o vládnuci post v krajine zvádzali neľútostne bitky, rozhodol sa
správca Tiberon, že každý rok bude mať šancu vládnuť iný kmeň, resp.jeho náčelník.
A preto aj tento rok zvolal 4 najsilnejšíe kmeňe krajiny aby predviedli svoje schopnosti
a následne rada starejších vyberie toho náčelníka kmeňa, ktorý bude najschopnejší a bude
vládnuť všetkým barbarom po dobu jendého roka.
Skupiny/ kmeňe:
Kmeň zvieracích ľudí: 1 náčelník + 1 šaman + 3 bojovníci
Kmeň lovcov lebiek: 1 náčelník + 1 šaman + 3 bojovníci
Kmeň goblinov: 1 náčelník + 1 šaman + 3 bojovníci
Kmeň horalov: 1 náčelník + 1 šaman + 3 bojovníci
Schopnosti pre šamanov:
1. Liečenie
Stačí ak nazbiera 3 rôzne byliny, rozmačká ich, pridá vodu z prameňa a s touto
zmesou potrie poranené miesto. Jedna dávka=jedno použitie! Liečivo môže
vyrobiť 1x za 30 minút.
2. Jed
Musí nazbierať 2 kvety, 1 kôru, 1 ihličie, rozmačká ich, pridá vodu z prameňa a
s touto zmesou potrie čepeľ alebo hrot zbrane. Protivník ktorý je nasledovne
takouto zbraňou poranený hoc i len do ruky a nieje do 5 minút ošetrený, umiera
na otravu jedom. Nepôsobí na zbroj! Jedna dávka=jedno použitie! Jed môže
vyrobiť 1x za 45 minút.
3. Halucinácie
Je potrebné nazbierať 1 plod, 2 korienky, 1 list, rozmačká ich, pridá vodu z prameňa
a s touto zmesou potrie čepeľ alebo hrot zbrane. Protivník ktorý je nasledovne
takouto zbraňou poranený hoc i len do ruky má na 5 minút halucinačné stavy.
Nepôsobí na zbroj! Jedna dávka=jedno použitie! Halucinácie môže vyrobiť 1x za
60 minút.
Bojovník a veliteľ:
Každý bojovník (nie veliteľ, ani šaman) si dokáže opraviť zbroj, stačí mu len 15 minút
sústredenej práce. Taktiež môže opraviť zbroj aj niekomu inému.
Každý veliteľ skupiny je imúnny voči jedom.
|