Moriel 12 Pravidlá Registrácia História Galéria

DEJ, SKUPINY Z MORIELU 9

DEJ & SKUPINY

Dej:
         Kedže doposial sa vždy o vládnuci post v krajine zvádzali neľútostne bitky, rozhodol sa správca Tiberon, že každý rok bude mať šancu vládnuť iný kmeň, resp.jeho náčelník. A preto aj tento rok zvolal 4 najsilnejšíe kmeňe krajiny aby predviedli svoje schopnosti a následne rada starejších vyberie toho náčelníka kmeňa, ktorý bude najschopnejší a bude vládnuť všetkým barbarom po dobu jendého roka.

Skupiny/ kmeňe:
         Kmeň zvieracích ľudí: 1 náčelník + 1 šaman + 3 bojovníci
         Kmeň lovcov lebiek: 1 náčelník + 1 šaman + 3 bojovníci
         Kmeň goblinov: 1 náčelník + 1 šaman + 3 bojovníci
         Kmeň horalov: 1 náčelník + 1 šaman + 3 bojovníci

Schopnosti pre šamanov:
1. Liečenie
         Stačí ak nazbiera 3 rôzne byliny, rozmačká ich, pridá vodu z prameňa a s touto zmesou potrie poranené miesto. Jedna dávka=jedno použitie! Liečivo môže vyrobiť 1x za 30 minút.
2. Jed
         Musí nazbierať 2 kvety, 1 kôru, 1 ihličie, rozmačká ich, pridá vodu z prameňa a s touto zmesou potrie čepeľ alebo hrot zbrane. Protivník ktorý je nasledovne takouto zbraňou poranený hoc i len do ruky a nieje do 5 minút ošetrený, umiera na otravu jedom. Nepôsobí na zbroj! Jedna dávka=jedno použitie! Jed môže vyrobiť 1x za 45 minút.
3. Halucinácie
         Je potrebné nazbierať 1 plod, 2 korienky, 1 list, rozmačká ich, pridá vodu z prameňa a s touto zmesou potrie čepeľ alebo hrot zbrane. Protivník ktorý je nasledovne takouto zbraňou poranený hoc i len do ruky má na 5 minút halucinačné stavy. Nepôsobí na zbroj! Jedna dávka=jedno použitie! Halucinácie môže vyrobiť 1x za 60 minút.

Bojovník a veliteľ:
         Každý bojovník (nie veliteľ, ani šaman) si dokáže opraviť zbroj, stačí mu len 15 minút sústredenej práce. Taktiež môže opraviť zbroj aj niekomu inému.
         Každý veliteľ skupiny je imúnny voči jedom.