Moriel 12 Pravidlá Registrácia História Galéria

DEJ & SKUPINY MORIEL4

DEJ

Dej sa odohráva v ďalšej neprebádanej časti Morielu. Čím hlbšie sa chcete do krajiny Moriel dostať tým temnejšie lesy sa pred vami rozprestierajú. Podľa starých legiend sa tu nachádzajú bytosti tak zvláštne a podivuhodné aké si človek nedokáže ani len predstaviť. Okrem týchto bytosti legendy opisujú aj ohromné bohatstvo ktoré krajina v sebe ukrýva v podobe tých najmocnejších artefaktov. Navyše sa pred nedávnom nad oblasťou v noci na pár hodín zjavila ohromná žiara. Odkiaľ mala pôvod? Niektorí mystici sa domnievajú, že to mohlo byť spôsobené pádom hviezdy, iný tvrdia o nejakom tajomnom artefakte, ktorý bol roky ukrytý. Ale to všetko sú iba dohady a len samotná krajina Moriel vie aké záhadné tajomstvá ukrýva....

SKUPINY

Druidi: Do tamojšieho kraja prichádzajú v mieri a s úmyslom v na tomto mieste ďaleko od civilizácie založiť svätyňu nimi tak veľmi uctievanej matke Zemi a pokúsiť sa tamojším barbarským kmeňom vštepiť túto vieru. Taktiež chcú prebádať tamojšiu prírodu, pretože počuli o mnohých magických rastlinách, ktoré rastú iba v tamojšej faune.
-3 druidi(z toho 1 druidský majster), 2 ochrancovia (bojovníci, kelti)

Barbari: Na tamojšom území v okrajových častiach prebývajú generácie barbarských pokolení. Chcú ochrániť vlastné územie predovšetkým pred okolitým vplyvom civilizácie ale aj pred harpiou, ktorá plaší a loví zverinu. Okrem iného ich aj veľmi znepokojila žiara ktorá sa nad Morielom zjavila.
-1 šaman, 1 náčelník, 3 bojovníci

Zvierací ľudia: Odjakživa boli pre mnohých vedcov a bádateľov záhadou. Nikto presne nevie ako sa ich plemeno vlastne vyvinulo. Fakt je ten, že sú napoly ľudia, napoly zvieratá. Prebývajú hlavne v hustých lesoch, a zbytočne sa ľuďom neukazujú na oči. Sú odhodlanými ochrancami lesa. Ich svorka sa vydala zo svojej podzemnej nory do lesov aby našla posvätný obojok boha Modrého Vlka, ktorý pred nedávnom niekto ukradol .
-1 líška(čarodejník), 1 medveď(vodca), 3 vlci(bojovníci)

Rytieri: Prichádzajú do kraja na rozkaz kráľa Agnusa Valerona. Kráľ ich posiela s úlohou dozvedieť sa o tajomnej udalosti čo najviac. Kráľ im poradil, aby hľadali správcu tamojšej zeme, mocného čarodejníka Tiberona, ktorý mu už niekoľko krát v minulosti pomohol. Či sa im ho podarí nájsť a dozvedieť sa o záhade viac je len na nich.
-1 paladin, 3 rytieri, 1 kňaz

Žoldnierske vojsko: Prichádza do kraja pod vedením tajomného mága. Za akým presným cieľom zatiaľ nevedia. Podstatné je, že mág nadpriemerne dobre platí.
-1 čarodej (veliteľ), 3 žoldnieri, 1 zlodej

Zorxovia: Sú pôvodný obyvatelia. Je to podivná rasa, na prvý pohľad najpodobnejšia ohyzdom, avšak to je omyl. Sú považovaný za vznik kríženia ľudskej rasy so skurutmi. Táto teória vychádza hlavne s ích výzoru, no opak je pravdou. S ľudmi a ani so škretími rasami nemajú nič spoločné. Dlho žili v osamelých jaskyniach a preto o nich nikto nevedel. Ich nabližšími príbuznými sú tulpovia. No narozdiel od tulpov zorxovia nenávidia škretov a im podobné rasy. Ani s ľudmi si moc nerozumejú. Ich najsilnešou zbraňou sú ich zmysli. Nerobí im žiadný problém zjesť surové ľudské mäso. Sú zdatnými bojovníkmi ale ich šamani sa vyznajú aj v mágií a v rôznych vedách. Ani oni nie sú spokojný s nadmerným množstvom nových tvári a družín v ich kraji. Avšak rozhodli sa do veci nestarať. Zaoberajú sa iba svojimi problémami a ich cieľ je momentálne oveľa väčší....
-1 veliteľ, 2 šamani, 1 zaklínač, 1 bojovník

Skuruti: Sú blízki príbuzní ohyzdov (škretov), akurát sú väčšieho vzrastu a odolnejší. Nepochádzajú s tuzemskej divočiny, ale istý čas tu už žijú a sú veľkým nebezpečenstvom pre všetko živé. Uctievajú temného boha Darnona Čierneho Háka. Oddane mu slúžia a tešia sa jeho priazni. Splnia čokoľvek čo od nich žiada.
-1 veliteľ, 1 šaman, 2 bojovníci, 1 *** (nejaký mutant, podivín,...)

+ CP hráči:
         Ent
         Bakhantka
         Kabala
A creep:
         Harpia