Moriel 12 Pravidlá Registrácia História Galéria

DEJ, SKUPINY Z MORIELU 11

DEJ & SKUPINY

Dej:
         Už je to dávno čo tamojší správca zeme, spravodlivý a mocný čarodejník Tiberon vytvoril portál do podsvetia, do kráľovstva (ne)mŕtvych, aby sa podarilo zastaviť hordy valiacich sa beštii vychádzajúcich z jednej prastarej hrobky. A tak sa skupiny statočných vybrali k portálu. Po dlhom a urputnom boji sa podarilo prienik beštíí zastaviť a portál opätovne zavrieť. Avšak pred nedávnom sa udialo niečo nezvyčajne. Portál do podsvetia sa nečakane otvoril, začali z neho opäť vychádzať rôzne beštije a ľudia (aj iné stvorenia) prestali umierať. Dokonca ani spráca Tiberon netuší čo sa to deje a prečo sa portál znovu otvoril....
         Dá sa povedať že podsvetiu vládnu dvaja bohovia - bratia, jeden ríši mŕtvych a druhý ríši nemŕtvych:
         Zuul
         Vládca ríše mŕtvych, trestá nehodných a ukladá ku kľudnému spánku dobrých, jeho zbraňou je posvätná kosa Ris. V jeho kráľovstve na rozdiel od toho Dragovho panuje pokoj a kľud.
         Drago
         Je bohom všetkých nemŕtvych, zatratených, nekromantov a upírov. Vďaka tomu, že neustále narúša kľud mŕtvych sa často dostáva do sporu so svojim bratom Zuulom.

Skupiny:
Rytieri z Tahou
          Táto skupina rytierov prichádza odo krajiny Moriel aby sa im podarilo preniknút do podsvetia v nádeji, že práve tam nájdu liek na zvláštne a smrteľné ochorenie, ktoré sa u nich z nich pred nedávnom objavilo.
Skupinu tvoria:
1x rytier (nároky na kostým: meč, kovová zbroj, tabart s erbom)
1x klerik
2x vojak
Celkové presvedčenie skupiny by malo byť absolútne dobro alebo relatívne dobro.

Rytieri z Marangu
          Týchto rytierov z ďalekej krajiny Marang privádza k hľadaniu portálu vidina bohatstva a moci, ktorá by sa v podsvetí mohla skrýva?ť v podobe nejakého mocného artefaktu. Hoc ich presvedčenie je zlé, stále si zachovávajú zásady rytierskeho kódexu.
Skupinu tvoria:
1x rytier (nároky na kostým: meč, kovová zbroj, tabart s erbom)
1x mystik
2x vojak
Celkové presvedčenie skupiny by malo byť absolútne zlo alebo relatívne zlo.

Živí mŕtvi
          Bolo to práve na dušičky keď sa na utajenom pohrebisku začala prebúdza skupina mŕtvol a namierila si to rovno do neďalekého hostinca, kde strávili posledné chvíle svojho života tesne predtým ,ako ich v spánku dal hostinský vyvraždiť a okradnúť zbojníckej bande. Snáď kvôli spravodlivej odplate sa títo nebožtíci rozhodli povstať zo svojich hrobov a každého zbojníka, vrátane hostinského, potrestať rovnakým osudom. Avšak ani po zavŕšení krutej odplate nenašli pokoj a naďalej sa túlajú po svete...
Skupinu tvoria:
3x nemŕtvy (jeden z nich bude vodca a na každom z nich musí by? znateľne vidno akou smrťou skonal)
Presvedčenie môže byť rôzne u každého jedného z nich.

Hrobári
          Táto skupina bola špeciálne vyslana po stopách mŕtvol, ktoré znenazdajky obživli, aby sa ich znovu pokúsila vrátiť do svojich hrobov a raz a navždy im pripravila pokojný spánok.
Skupinu tvoria:
1x majster (musí ma?ť so sebou rýľ)
2x učeň
Celkové presvedčenie skupiny by malo byť relatívne dobro až relatívne zlo.

Mutanti
         Pravdepodobne novootvorený portál do podsvetia nejakým spôsobom zapríčinil že každý človek, zviera alebo akýkoľvek tvor, ktorí sa napije vody z jazera, začne sa meniť na akéhosi mutanta. A tak možno práve v podsvetí je skrytá možnosť ako sa opäť zmeniť späť do pôvodnej podoby.
Skupinu tvoria:
3x mutanti (jeden z nich bude vodca a každý z nich musí byť nejak zmutovaný, napr. namiesto ruky ma klepeto, alebo má 4 nohy, chápadla a pod...).
Presvedčenie môže byť rôzne u každého jedného z nich.

Magistri
         Skupina akých si vedcov či lekárov z kráľovstva Anari sa dopočula že v kraji Moriel sa začali vyskytovať najrôznejšie mutácie rôznych tvorov a tak si povedali, že by nebolo zlé mať takéto nezvyčajné exponáty vo svojej zbierke a mať možnosť ich skúmať. Preto sa snažia nájsť spôsob ako by sa im podarilo tieto stvorenia zajať a preskúmať.
Skupinu tvoria:
1x magister
2x študent
Celkové presvedčenie skupiny by malo byť neutrálne.

CPčka:
Tiberon - správca Morielu
Smrťák - Zuulov posol
Sprievodca podsvetím - uzmierovač
Lich - Dragov posol
Mudrc
(Za CPečka sa prosím registrujte skúsenejší hráči.)

Creepy:
2x kostlivec

SCHOPNOSTI A KÚZLA